1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898190

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Då kan jag tillägga att jag pratade med en kompis till OJ:s pappa i helgen som sa att träningsupplägget i LHC var en nivå upp jmfrt med i Timrå....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: vet du om de va nått nytt tränings upplägg för i år ? för annars vette fan om vi ska ta efter dom sett till hur lhc presterat senaste åren o vilken budget de haft för truppen 🤣

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Det vore lite intressant om Genborg säger samma sak om Timrå.

Sv: Apropå nånting...
steveroper: hahah, fantastiskt! Viktigaste är att umgås och ha kul.

Sv: Apropå nånting...
Eriksson måste ta ett antal kliv, för hans spel just nu är inte särskilt lyckat. Tappar puck gång på gång vid sargen. Risken är annars att han blir nästa OJ

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Är det inte alltid så? Att gräset är grönare på andra sidan. Framför allt om man hoppar över ån besviken att man inte får vara kvar och leka med kompisarna?

Sv: Apropå nånting...
Verkar svårt att stoppa klockan vid avblåsning ikväll

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer