roger_sundsvall: man får andas ut lite, det kändes som att det kunde gå åt två helt olika håll efter första perioden men när röken lagt sig så kan man konstatera att vi maler ner Modo ganska bra. Hade dom ett skott på mål i tredje?
Värdemätare? Det är ändå allsvenskans bästa lag vi möter. Skönt att se att vi är några nummer större, det ska vi vara. Vad beträffar Modo så kan dom ju ta med sig en halv match med riktigt bra försvarsspel iallafall, håller dom den nivån denna säsong så kan det räcka långt för dom.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.