Läste ex-pressens hockeybilaga nu . Betygen verkar vettiga men 2 stack ut något . JJ fick 4 getingar , kanske inte värd det förra säsongen Pääjärvi 3 är väl gränsfall .
I snitt-tabellen där 8 experter har tippat är vi på 13e plats
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
JJ fick 4 getingar , kanske inte värd det förra säsongen
Pääjärvi 3 är väl gränsfall .
I snitt-tabellen där 8 experter har tippat är vi på 13e plats