1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898562

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Dahlen gjorde ett mål och så hade han två passningar där det i princip bara var för EP att raka in puckuslingen i öppet mål, men han fick inte till det. Men Emil kommer igång när det blir allvar, det är jag inte orolig för.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Absolut, det kan vi inte ta ifrån honom. Men jag tycker att i den kedjan är det bara Heikkinen som tar riktigt ansvar och jobbar (iaf just nu). Och Hartmann ser i mitt tycke lelös ut. Sen såhär, jag köper att du har en helt annan bild av det, det är ju snarare bara bra om vi kan se det på olika sätt.

Men det känns så jävla vemodigt att se dem åka runt och såsa sådär, försäsong eller inte. Det är ju muskelminnet man tränar nu som kommer hänga med en sen under säsongen också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.