{10718}: På tiden Hedström spelade var det även mycket mer hjärnskakningar. Jag pratar om tacklingen i sig, även om han hade klivit upp efter tre sekunder tycker jag det är en vårdslös tackling.
Inlägg: 2898738
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: jag tror den statistiken går upp och ner och svår att jämföra. Men absolut så försöker jag inte ta nått ifrån ditt tycke. Men domarna i min mening så borde dom höja sig för nu är dom väldigt ojämn och tillåter filmningar
+ 1