+ 2
Inlägg: 2898760
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: O de va snö upp te kanten o stenhårt så de frasade bra i brökorgen på den som blev limmad i sargen o man har ju upplevt både att bli krasad o att ha krasa nån forward!!! De va tider de!!!🤣😎🇱🇸🇱🇸
- 30-35 ut å en drack Explorer på läktarn å dä va fan ing somm gnäll 💪💪💪
Spel i snöstorm å fan vet allt....
Fick en sniff av ammoniak nä mann skull ut...
Dä va bättr förr rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏