1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898771

Sv: Apropå nånting...
Labban: 18/19 vibbar som sagt. Då såg vi helt ostrukturerade ut och fick kämpa rejält mot Allsvenska motstånd.

Jag har ju sagt att jag inte brukar dra några större växlar av resultaten på försäsongerna. Men nog brukar man väl i allafall få nån slags indikation på om man har någon struktur i allafall.

Förra säsongen var det "in your face". (Nåja, inte alltid det levde upp till sitt rykte)

Vad Samuelsson vill stå för i sin hockeyfilosofi är oklart i dagsläget. En hybrid mellan Brynäs och Luleå sa väl Lander.
Maj, njae, jag är skeptisk.😅

Vi har en del att sätta till säsongsstart. Milt sagt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: skellefteå brynäs modo är väll de matcher vi haft någolunda representativt lag ? har alla de matcherna varit så hemska? annars mycket sjukdom , vilande o skador. tommy kom in i april va ? ens med fulla lag vore det ju totalt fascinerande om han redan nu visade upp ett satt spel.

vet inte varför de provocerar mig så mycket men fattar inte va ni får ut av att vara så här skit nödiga redan nu 😅 allt behöver inte va satt till säsongsstart heller. chilla lite herre jävla gud

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: hellre Samuelsson hockey än Olli hockey alla dar i veckan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer