1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2898789

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: skellefteå brynäs modo är väll de matcher vi haft någolunda representativt lag ? har alla de matcherna varit så hemska? annars mycket sjukdom , vilande o skador. tommy kom in i april va ? ens med fulla lag vore det ju totalt fascinerande om han redan nu visade upp ett satt spel.

vet inte varför de provocerar mig så mycket men fattar inte va ni får ut av att vara så här skit nödiga redan nu 😅 allt behöver inte va satt till säsongsstart heller. chilla lite herre jävla gud

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Till alla skitnödiga:
Man kan göra en Leksand också… vinna allt på försäsongen för att sen åka ur SHL med buller o bång.
Ville bara säga det…

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer