-Sputnik-: Samuelsson måste ge Hartmann mycket mer istid nu, han har visat under försäsongen att han går in med en jäkla inställning. Jag vill se mycket mindre av heikkinen, varför är han ens ombytt?
Juel har varit svag på försäsongen och släppt några enkla nu, JJ ska in och stå 3-4 matcher i rad nu.
Det här är frukten av en helt jävla värdelös försäsong, vi har inte en enda kedja som är samspelad och fungerar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.