Ahpl: Freij tror jag mycket på verkligen. Fattar dock inte att Pilö har blivit er nya hackkyckling, tycker han är helt godkänd med tanke på att han missat massor efter skadan.
Peacedog: För att pilö är som rindell men lite bättre men gör väldigt lätt svårt för sig och dribblar där han inte ska dribbla och tar onödiga chansningar
Peacedog: Håller med dig angående Pilö, han har varit helt ok. Sedan måste man förstå hans skada som han fick, det är ju skönt han kan åka skridskor och gör det helt ok.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.