1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2901940

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
-Sputnik-: vilket skitsnack leksand går på adrenalin o kommer aldrig kunna hålla detta flera matcher i rad fan ser ju bara hur mkt mer matchen lider att vi äter oss in mer o mer. visst de har varit heta o vi har bjudit på 3 baljor men ändå är vi inte ut räknade.

saik o brynäs är tippade i toppen hur gick det för dom?

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
SKRIDSKOSKENAN: Adrenalin, jo förvisso.

Att vi förmodligen kommer vara uddlösa denna säsong i bristen av spets, det är ju ingen nyhet.

Det som oroar mer än hur ihåliga vi ser ut att vara defensivt och släpper till alldeles för mycket mot oss.
Nått som borde vara en av vår styrka trots allt.
Kommer vi inte ha en stabilare defensiv struktur än så här.
Då kommer det bli en tuff säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.