1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902028

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Erre92: Har jag nämnt nått om att vi lär vara trubbiga denna säsong?

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Kul att alla domedagstomtar fick glädja sig idag.

Vi gör ingen bra match, inte heller en katastrofinsats. Alla som hänger med i hockeyn förstår att det här kan bli en tuff säsong för oss. Så att såga laget efter en match känns bara löjligt.

Med Svensson tillbaka blir vi tyngre och tryggare. Nu skiter vi i premiären och ser framåt
Jag älskar Timrå även när vi inte är ett topplag. Sån är jag.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
-Sputnik-: Det blir en klassisk Timråsäsong det här.
Ångest de lux!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.