Nehe. Känslan efter försäsongen håller i sig: Timrå är inte alls redo. Sitter inte ihop för fem öre, positionsspelet extremt valhänt. Förhoppningsvis blir det bättre framöver. Men: killer-instincten i offensiv zon ligger enbart på enskilda spelare. Och där föll fan samtliga ur ramen. Helvete vad less man är på det där glidandet och ständiga sökandet efter pass. Jävla sillmjölksbeteende.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förhoppningsvis blir det bättre framöver.
Men: killer-instincten i offensiv zon ligger enbart på enskilda spelare. Och där föll fan samtliga ur ramen. Helvete vad less man är på det där glidandet och ständiga sökandet efter pass. Jävla sillmjölksbeteende.