1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902118

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Rallarn: inte mycket nytt? Vi har två toppspelare (som bar laget förra året) som lämnat. Spelare tagits in för Jokkinens spelidé men där vi landade i en annan coach istället. Det är mycket nytt i Timrå och det kommer tar tid. I vart fall hade inte jag räknat med att det skulle se bra ut i första matchen.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Joslan00: Låter som ursäkter, Tommy har ju sagt att vi ska bygga vidare på Ollis hockey och skruva på detaljer, Leksand sitter i en liknande sits. Skönt för dig om du känner dig nöjd men jag hade önskat mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.