1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902128

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Joslan00: Låter som ursäkter, Tommy har ju sagt att vi ska bygga vidare på Ollis hockey och skruva på detaljer, Leksand sitter i en liknande sits. Skönt för dig om du känner dig nöjd men jag hade önskat mer.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Om man ändå skall nämna någonting positivt. Så Finns det att ta av ifrån alla spelare.. såg ut som om man spelade på 85% av sin förmåga halva eller 2 av tre perioder

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Rallarn: ja men det kommer ta längre tid än vad folk verkar tro. Vi har ju för tusan bara spelat en match.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.