1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902185

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
{10718}:

" Det ända positiva är att få se 2 framtida NHL spelare i a Johansson och genborg "

Båda 2 imponerade på mig, båda 2 kommer passa perfekt i Detroits organisation som bygger för framtiden

Antons utveckling har varit helt sjuk, hoppas det går bra för båda 2 när de väl drar över pölen

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Har inte det där specialabbonnemanget för se SHL... ännu... Tror att det för egen del är skönt då man får ett mycket högre adrenalinpåslag av att se matcherna än att se resultat efter. Att se matcher "live på TV" ger mycket mer direkta highs(vinst) & lows(förlust) och vi får nog anta att det kommer vara lite fler lows än highs i vinter.
Med detta sagt så kastas inte Sargads yxa i sjön idag.

Vad som förstås vore hälsosamt både för fans, lagets självförtroende och tabellplacering är att undvika de där 4-6 torskar-i-följd som påbörjades under Antes ledning och vidareutvecklas under Ollis tid.
Kan vi hålla det till endast 1 sådan negativ streak i vinter är mycket vunnit. Om vi t ex skulle få flyt och självförtroende i hemmaspel så kan vi använda det till att bryta av förlusttrender.

"Kämpa på" beordras till lag, fans o ledning :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.