{10774}: tänker TS fortsatt hålla Boyce utanför laget som består av ett gäng bleka forwards då vänder min kappa från hyllningskören till exekutionspatrullen
Tyckte det såg otroligt blekt ut defensivt igår. Jag syftar då inte på backspelet, utan strukturmässigt i alla lagdelar. Juel blev ofta skymd av både motståndare och egen spelare. Svag i närkamper.
Offensivt finns mer att önska. Nu vet jag inte om Leksand var bra på att hålla oss på utsida eller om vi var väldigt svaga på att ta oss in. Tyckte nånstans att när vi väl ska etablera tryck, så går tempot ner sig och passningar sker på en stillastående spelare, vilket gör oss väldigt sårbara. Där var Jokinen väldigt noggrann med att poängtera att vi alltid måste röra på oss, ("Keep moving") som han alltid skrek på träningar. Passa i öppna ytor där vi ser en spelare röra sig mot.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.