1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902322

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Själv avvaktar jag nog lite innan jag börjar ta fram kedjetombolan. Vi var uppenbarligen inte alls redo igår, vilket tyvärr är ett kvitto på att magkänslan man hade efter den väldigt märkliga och slarviga försäsongen.
Låt oss hoppas att detta är enligt (en svårsförståelig) plan, och att vi raskt kommer att få ihop grejerna på en rimlig säsongsstartsnivå. Då kan vi nog bättre utvärdera individuella skills och oförmågor.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2025-09-13
Bragd-Birger: Vill se en riktig försäsongsturnering med Luleå, Skellefteå, Timrå, Brynäs och Leksand. Byt ut Leksand mot Modo/Löven eventuellt.

Visst var det bra att spela mot Skellefteå och Luleå men back to back-matcher blir ju oseriöst. Något av lagen ska säkert spela CHL så kanske svårt att få ihop.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.