1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2903571

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Ojh-Ajh: Men va faan vi skulle ju åka ur och arenan är ju på fel ställe och försäsongen är ju inte bra och hela den biten

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hank: Ja jag är vilse....

Tack Timrå IK! Tack för att ni, Jonte allra mest, satte ner skridskojäveln och visade vilken okunnig nobody jag är. Jag bugar och är så in i helvete tacksam över att få bli motbevisad återigen 🙏

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hank: En match(2 perioder) är ingen match så att säga. Men är sista 2 perioderna nått sånär en fingervisning på vad vi kan. Då kan vi slippa kval i allafall. 🤪🙏

Samuelsson står inte och rullar tummarna i allafall. Det gillas!

Sen Genborg, tror jag har en liten ny favorit..(Förutom Dahlén när han är på detta humör givetvis)

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hank: Kanske Brynäs ska investera i en målvakt ?
14 insläppta på 2 matcher . Hemma dessutom

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer