Tack Timrå IK! Tack för att ni, Jonte allra mest, satte ner skridskojäveln och visade vilken okunnig nobody jag är. Jag bugar och är så in i helvete tacksam över att få bli motbevisad återigen 🙏
Hank: En match(2 perioder) är ingen match så att säga. Men är sista 2 perioderna nått sånär en fingervisning på vad vi kan. Då kan vi slippa kval i allafall. 🤪🙏
Samuelsson står inte och rullar tummarna i allafall. Det gillas!
Sen Genborg, tror jag har en liten ny favorit..(Förutom Dahlén när han är på detta humör givetvis)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer