1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2903588

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Hank: En match(2 perioder) är ingen match så att säga. Men är sista 2 perioderna nått sånär en fingervisning på vad vi kan. Då kan vi slippa kval i allafall. 🤪🙏

Samuelsson står inte och rullar tummarna i allafall. Det gillas!

Sen Genborg, tror jag har en liten ny favorit..(Förutom Dahlén när han är på detta humör givetvis)

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
99% snack om Kronokalle å hu jävla värdelös vi ä!!!
Överbetalda spelare.....
Så jävlas skönt att ni blev tystade ikväll!!!
0-8 på två säsonger i Linköping...
Den sviten bröts ikväll!!
Ja ä så jävlas stolt för " Svensklage " ikväll 💪💪💪
VI Ä TIMRÅ IK Å VI ÖVERRASK ALLA I VINTER MÄ DALTON 🍾🍾🍾
Uppladdat:

500x0-screenshot20250501130919chrome_wmjsMg2QblTG061.jpg


Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: Sen måste jag säga. LHC var verkligen inte bra, nånstans. Tror verkligen de kan få kvala i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer