99% snack om Kronokalle å hu jävla värdelös vi ä!!! Överbetalda spelare..... Så jävlas skönt att ni blev tystade ikväll!!! 0-8 på två säsonger i Linköping... Den sviten bröts ikväll!! Ja ä så jävlas stolt för " Svensklage " ikväll 💪💪💪 VI Ä TIMRÅ IK Å VI ÖVERRASK ALLA I VINTER MÄ DALTON 🍾🍾🍾
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Överbetalda spelare.....
Så jävlas skönt att ni blev tystade ikväll!!!
0-8 på två säsonger i Linköping...
Den sviten bröts ikväll!!
Ja ä så jävlas stolt för " Svensklage " ikväll 💪💪💪
VI Ä TIMRÅ IK Å VI ÖVERRASK ALLA I VINTER MÄ DALTON 🍾🍾🍾