Sanyet: Obegriplig på vilket sätt? Westfält är en redan bra etablerad SHL-spelare med utvecklingspotential. Hade du förväntat dig 5 mål och 12 ass efter två matcher?
BaraTikare: Westfält mot Kapanen är väl så här långt ett ganska dåligt nedköp. Den där offensiva rollen och steg som Nubben och Westfält snackat om, det har jag svårt att se det kommer ske. Utvecklingspotential offensivt, de chanserna har han redan fått i Färjestad.
En bra 3:e eller 4:e center absolut, men fortfarande inte vad det här laget är i behov av. En skada på Emil.P skulle vara rätt förödande för vår offensiva kreativitet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.