BaraTikare: Hur skall man annars tänka när det är den enda "renodlade" centern vi värvat? Absolut att man bredda och värva forwards/vingar för att ersätta Hållanders produktion. Men centerpositionen är så grymt viktig går inte att ersätta på samma sätt.
Hur man än vrider och vänder på det så har vi gått in i säsongen utan en riktigt förstacenter. Inget ont om Emil.P
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Absolut att man bredda och värva forwards/vingar för att ersätta Hållanders produktion.
Men centerpositionen är så grymt viktig går inte att ersätta på samma sätt.
Hur man än vrider och vänder på det så har vi gått in i säsongen utan en riktigt förstacenter. Inget ont om Emil.P