1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904747

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Timrå har sämst backsida! Timrås backar är för dåliga! Timrås backsida är inte bredare än i fjol! Wohoooooo!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Rico01: Nu har jag inte läst här ikväll, men visst var man ovan med en kommentator som uppenbart höll på Timrå. Jaja, kul som faan nu. Alla till ladan på lördag!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Rico01: Jo media/experter lär sig aldrig. Trots att vi har en bra stomme kvar av en backsidan som varit i toppen av minst insläppta mål i SHL, typ 3 raka säsonger.

Det jag varit orolig inför säsongen var ju hur kreativa vi skulle vara. Men Hardegård är ju en härförare deluxe och är en bra mentor till Sundin och Friej ser ju riktigt fin ut.
Pilö har dessutom börjat säsongen solitt.
Frågan är bara vem man flyttar på när Svensson kommer in. Är väl nog ändå Didde som ligger i riskzonen att vara 7:e back kanske?
Ser ändå att vi försöker behålla kreativiteten så långt det går. Där faller Didde lite i min bok.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.