1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904749

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Synct: Och Didde GWG, odds på det?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
T T: Rätt lag vann till slut. Vi verkar ha en fin förmåga att äta oss in i matcherna, i alla tre matcher har vi bara blivit bättre och bättre. Många bra prestationer men sämst var ändå domarna, det var återigen korruptionsklass på blåsningarna. Med tanke på allt Växjö klarade sig undan så spelade vi med ett handikapp och det redde vi ut rätt bra. Visst att vi skjuter lite den här matchen men Växjö var riktigt bra i mittzon, dom stängde ner nästan allt. Å andra sidan släpper vi bara in ett mål så världens sämsta backuppsättning överbevisar experterna igen…tre år i rad nu. Vår bästa defensiva back har inte ens dragit igång säsongen än.

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
T T: Haha, är just i en sån här match det ska ske!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.