Alltså, tredjeperren...det var fanimej så man satt och blev tårögd i soffan. Fruktansvärt stringent nedstängning. Först sista minuten som det blev lite puls.
Pjuh! Plast var bra dessutom. Väldigt homogena och metodiska. Men Timrå lyckades hitta nyckeln och vrida matchen i estetikens riktning.
Stabilt i princip rakt över. Extra plus till JJ och, inte minst, Eriksson. Han börjar verkligen ta för sig. Sista puckstölden: mysribba. Tidigt på säsongen, men vill nästan slå fast att Lander kommer att lyfta sig i år. Stark och rejäl i närkampsspelet.
Hoppas det gick bra med Westy. Tyckte man såg lite positiva tendenser där innan armbågen. F ö horribelt att missa den. Men det var verkligen ingen försäsongsnivå på domsluten idag.
Nu jävlar blir det nog en liten myswirre på det här. Kanske en rejäl en t o m. Tack Timrå! Och:
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.