1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904779

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Kul match att se på trots att det bara bjöds på 3 mål och marginellt fler skott på det. Växjö var bra, men en bra värdemätare för oss att vi kan mäta oss med de bättre lagen och inte är helt borta försvarsmässigt(som mot Leksand). Idag såg det riktigt stabilt ut

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-09-18
Labban: Mengudsåförbannatsköntmedhemmapremiär
seger!!

"I-ditt-ansiktehockey" vs "Stoppa-ner-dig-i-bröstfickanhockey"... jag föredrar det tryggare andra alternativet. 4 skott fick dom iväg i 3e när de desperat jagade kvittering. Väck sjö fick smaka egen medicin.

+ Kul start förr JJ på sässen.
+ Didde bombar in kassar.

Skadar oss inte att några av våra potentiella plankor börjat precis som vi hoppats på.

Skaver dock lite att Djyrgårn börjat med 2 raka. Får Wikegård och alla junior hybris nu?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.