Patrick Polly: Vi skulle absolut bli sämre utan Dahlén och han skulle saknas men å andra sidan skulle vi få lös en rejäl slant. Tillräckligt för att kunna köpa en spelare som i teorin är på samma nivå som Dahlén.
{10774}: Det var ju företag som gick in och sponsrade just för Jonte så kommer inte finnas samma pengar för någon annan. Tror inte att dom är lika pigga på att gå in med pengar om vi kommer och frågar om bidrag till random AHL lirare med bra poängproduktion.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.