KniveN: Det låter verkligen som det. Varför skulle inte Timrå släppa fram de bästa? Det låter ju orimligt i sig. Låter som en förälder som tycker att ens pojke borde få mer speltid.
Problemet brukar väl snarare vara att de sämre får mindre speltid, och det klagas det på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Låter som en förälder som tycker att ens pojke borde få mer speltid.
Problemet brukar väl snarare vara att de sämre får mindre speltid, och det klagas det på.