1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2908870

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
-Sputnik-: Jag vet Modoiter som ansåg inför säsongen att de har ett bättre lag i år jmfrt med förra. Jag vet inte om jag håller med

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
steveroper: Dom tror att dom e förmer än alla andra lag men e i själva verket myyyycket sämre dom har fel attityd till allt o alla!!!🤣🤣🤣🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
steveroper: Självinsikt är inte den starkaste grenen där uppe. Förra året lät det att de hade ett bättre lag än oss på pappret, att True skulle vara bättre än Hållander osv. Det är så enögt i den supportergruppen att det är fascinerande.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
steveroper: Ja, vem fan går upp nu då? Bofors? Umeå?!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer