1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2909223

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
-Sputnik-: Juel tenderar väl att vara som bäst först sent på hösten/våren. Var samma ifjol då JJ blev landslagsmålis på hösten, höll väl nollan 3 raka matcher och var som bäst för att sedan falla tillbaka. Jag litar på att TS o co vet vad dom gör, och kan pejla hur målvakterna mår.

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Rico01: Juel har väl framförallt visat sig vara absolut bäst när han får stå mycket.

Han har dessutom visat sig palla trycket lite mer i slutspel.

Då Juel varit riktigt grym både i slutspelet i Oskarshamn och senast mot Frölunda.

Men absolut, tränarkojan vet nog vad de håller på med.

Men nu var väl inte tanken att favorisera någon, då jag tycker Johansson varit riktigt fin.

Sen blir det väl lite annorlunda när 3 matchers-veckorna börjar rulla på. Då börjar de förhoppningsvis växeldra lite mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.