Inlägg: 2910529
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Istället för vissa studiosnack och reportageinslag får man reklam, så uppfattar jag det. Jag har dock själv total-paketet (som f ö inte är helt reklamfritt) och kan ha fel.
+ 1
Själva säger dom att man får räkna med reklamavbrott, men när kommer den? .mitt i matcherna eller i periodpausen?
Svårt och få tydligt svar på frågan hos Tv4.