1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2910587

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Nej, du helt rätt. T.ex efter att en period tagit slut får du en väldigt kort fåordig sammanfattning av vad vi nyss fått se och sedan går man på ett reklamblock på fem-sex minuter. Sedan blir du "insläppt" i finrummet igen, TROR DU, bara för att man efter en stunds snack om ingenting förpassas ut till reklamens inte helt meningslösa men ändå totalt hjärndöda uttryck.

Vad är det för jävla klåpare som skriver manus till reklamjinglar egentligen? Vad krävs det för utbildning? Det är nog ett jobb som vilken tomte som helst kan få till minst lika bra, eller i alla fall inte på långa vägar lika jävla uselt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Hmm, det finns en kampanj om man har nån som studerar i familjen hos "mecenat rabatter" då kan man teckna sport hockey med 50% rabatt i 3 månader, men det måste vara med reklam, därav min undran.....skulle valt utan reklam alla dar i veckan, men tyvärr, så är kampanjen bara "med reklam"
Obs måste tecknas innan sista september.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.