+ 2
Inlägg: 2910793
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Jag har ju sett de blåser offside i målgården utan att de stör. Och stör de borde det bli målvakt interferens eller? Verkar jäkligt luddigt det där. Var det inte i någon av Timrås matcher det blev offside i målgården, nedsläpp i neutral zon?
+ 1
Om målvakten inte påverkas är det väl ok att spelaren är där…
Hindras/påverkas målvaktens förmåga att rädda/jobba så är det offside…