1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2911535

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
Kerstin_k: Man kan ju ana att det blir en hårtork utan dess like i paus. Visst att Rögle är bra men vilken otrolig kavalkad av felbeslut från Timrås sida i andra perioden. Helt makalöst att det bara står 1-1.

Freij funkar inte på 6 backar ännu, det är ganska tydligt en sån här match. Det känns märkligt när vi har en erfaren Pilö på läktaren och Freij/Forsmark tuggar minuter.

Nä pilö in och Freij som 7:e back, alternativt Forsmark på läktaren tills han kommit in i tempot. Hade varit intressant att se tekningsstatistiken från andra perioden, känns som Rögle vann 70-80%

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.