1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2911980

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
-Sputnik-: Gillar inte att peka ut spelare men Levinsson ser rätt vilsen ut och förlorar många närkamper. Fint mål idag och roligt att han fick göra sitt första mål. Men jag tycker inte han bör spela på 4 kedjor. Westfält är svag men glimtar till ibland dock ingen poängsspelare som du skriver. Heikinnen är pigg och rapp ibland men får inte till det ännu. Wedin likaså pigg men där är jag inte så orolig målen och poängen kommer att trilla in.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2025-09-30
Zäta75: Alltså grejen är den att jag absolut inte tycker att Westfält är en dålig spelare, i en 4:e center roll. Det är väl bara det att det var långt ifrån en 4:e center vi behövde in när Kapanen drog, med sitt poängsnitt på drygt 1 poäng per match.

Eriksson går ju som 4:e center nu och hade ju absolut kunnat gå som en sådan om vi fått in en mer topp 2 kompatibel center in.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer