Zäta75: Alltså grejen är den att jag absolut inte tycker att Westfält är en dålig spelare, i en 4:e center roll. Det är väl bara det att det var långt ifrån en 4:e center vi behövde in när Kapanen drog, med sitt poängsnitt på drygt 1 poäng per match.
Eriksson går ju som 4:e center nu och hade ju absolut kunnat gå som en sådan om vi fått in en mer topp 2 kompatibel center in.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Eriksson går ju som 4:e center nu och hade ju absolut kunnat gå som en sådan om vi fått in en mer topp 2 kompatibel center in.