Söderöver: Hoppas och tror att Hardegård bara har en lättare känning efter att ha täckt slagskottet typ lårkaka så att han kan spela imorgon mot Brynäs. Han behövs verkligen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Om Lilja hade missat stolpen så hade Holm spelat klart för en tid framöver. Det är helt klart lågbegåvat av Leon.
Leon som nyligen varit avstängd för att ha slagit en spelare med kraft på penis.
Och innan det var han avstäng för slewfoot…
Ovårdad kille.