Söderöver: Hoppas och tror att Hardegård bara har en lättare känning efter att ha täckt slagskottet typ lårkaka så att han kan spela imorgon mot Brynäs. Han behövs verkligen.
Zäta75: Var väl efter skottäckningen han utgick. Och tog inte skottet på foten där?
Om så var fallet kan det ju i värsta fall handla om fraktur men hoppas och tror inte det. Bara be till gudarna att det inte är så allvarligt och att han så snart som möjligt då är tillbaka.
Nog för att vi har backar att tillgå men Harde är ju vår bästa och viktigaste back så en längre tids frånvaro där vore väldigt olyckligt nu...😬
Zäta75: Ja en skada på Harde är det sista vi behöver!!! Enda positiva med gårdagens match var väl att Svensson var tillbaka och att Juel var sig själv igen
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer