1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2913046

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Lomond: Visst bänka Pettersson. Men vem skall in som förstacenter? Det är ju det största felet Nubben gjort med detta lagbygge. Att inte ha värvat en vettig förstaacenter.

Man kan vrida och vända hur man vill för att försöka få igång detta laget. Men som det ser ut nu så kommer det inte hjälpa mycket om man inte i detta nu är ute och söker efter spelare som kan spetsa till laget. Gärna en center.

Men jag vet, marknaden är förstörd denna tid på året nu för tiden och läget med AHL etc, etc.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
-Sputnik-: kan man inte hitta nån i hockeyallsvenskan som kan gå in som förste center hos oss?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.