Lomond: Visst bänka Pettersson. Men vem skall in som förstacenter? Det är ju det största felet Nubben gjort med detta lagbygge. Att inte ha värvat en vettig förstaacenter.
Man kan vrida och vända hur man vill för att försöka få igång detta laget. Men som det ser ut nu så kommer det inte hjälpa mycket om man inte i detta nu är ute och söker efter spelare som kan spetsa till laget. Gärna en center.
Men jag vet, marknaden är förstörd denna tid på året nu för tiden och läget med AHL etc, etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Man kan vrida och vända hur man vill för att försöka få igång detta laget. Men som det ser ut nu så kommer det inte hjälpa mycket om man inte i detta nu är ute och söker efter spelare som kan spetsa till laget. Gärna en center.
Men jag vet, marknaden är förstörd denna tid på året nu för tiden och läget med AHL etc, etc.