Nisse på Mon or: Sen har ju media haft fel förr med. Särskillt Hockeynews har väl varit sådär med sin träffsäkerhet mellanåt. Så den som lever får se!
Inlägg: 2914026
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Fast Nubben sa väl i tidningen att de försöker hitta en lösning med Stadin, sen vad det blir visste han inte.