1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2914652

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Fyfan vad bra att sabba något bra som laget verkligen behövde genom att ta en självisk jävla skitutvisning!

Tyckte her EP att vi hade haft det för lätt i första eller vad fan?

Edit:
Också lägger vi till Barres jävla skitutvisningar till och från på detta

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Erre92: Ep har nog fler fel pass själv än vad det är totalt på alla shl spelare tillsammans

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Hartman och Pettersson är sämst på plan. Lyckas inte med något och drar på sig skitutvisningar som sätter laget i skiten

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Skänka bort en match?

Skolexempel visas just nu.

Vidrigt.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Vi behövde verkligen inte ha zebrorna mot oss också i slutet av perioden…

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Erre92: Härlig filmning av Lulespelaren

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Erre92: Och nästa idiotutvisning av Hartmann. Fucking vakna

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer