Nougath: Tyvärr har inte Hartmann rosat marknaden på flera säsonger nu frånsett glimmat till nån match emellanåt.... den kontraktförlängningen var nog inte så bra även om man gillar grabben i grunden.
Nougath: Givetvis onödiga utvisningar men det där är "fulknep" som görs av alla spelare i var och varannan situation. Svårt när domarna vaknar till liv från ingenstans och helt plötsligt börja plocka sådant de släppt hela matchen.
Nougath: Den dagen Emils kontrakt går ut så är det inte ens en fundering om han ska vara kvar eller inte. Finns absolut ingen anledning att ha kvar honom. Tack och hej.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer