Gathlopp: Ja Lilja får gärna fortsätta på inslagen väg!
Som hemmalag så kanske vi har rätt att ha som krav att alla morståndarlag skall köra med Luleå tröjor i SCA arena framöver? 🤓
"Är det slumpen eller finns någon annan förklaring?
– Jag vet inte, det är lite roligt faktiskt. Det kanske är något undermedvetet som tänder till lite extra. Jag tycker själv att jag gjorde min bästa match i dag, det kan ju heller inte vara någon slump.
Han har själv lösningen för att få utdelning även mot de andra tolv motståndarlagen.
– Jag får väl låtsas att det är de (Luleå) på andra sidan varje match, säger David Lilja."
Tycker man ska inte glömma att JJ stod återigen för en mycket stabil insats. Gjorde några svettiga räddningar och sög åt sig pucken vid svettiga lägen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.