1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2915011

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
JonteD: Den sprang Ja på i en tunnel i Gdynia 🙈🥳😂
Offspring ä ett rockband ifrån början av 90-tale som ja lyssna på mycket i hemmabaren 😅😅😅

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
EXPLORERSMÅLAND: Nu har Lilla farbrorn kollat offspring o konstaterat att den musiken skulle ställa till de om jag skulle lyssna på dom mer än tre sek så skulle topplockspackningen fara direkt!! Sorry ni som gillar sånt där jag tycker om nästan allt men sånt som öronen bromsar då ede kört!!!!!🤣🇱🇸🇱🇸

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
EXPLORERSMÅLAND: Måste säga att FAAN VA STOLT JA E ÖVER ATT VA TIMRÅ FAN!!!!!!!🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸🤣

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
EXPLORERSMÅLAND: Jaha såna skulle vi ha i Sverige oxå o offspring har jag aldrig hört men ska kolla upp dom!!🤣🤣🇱🇸🌿

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.