1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2916754

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Kulltorp: Tendenserna har funnits ett tag nu..börjar på allvar tro att vi blir ett av de absoluta bottenlagen.. trots att jag tippat oss strax över den absoluta botten .
vi har alldeles för dåligt psyke och inställning till sporten i många matcher.. Hur kan spelare visa så trött inställnig när många inkasserar löner på en bra bit över 100000:-?🙄

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Karlsson74: Det jobbiga är att laget måste börja fatta att man inte är ett topplag, tvärtom, vill man vinna matcher måste glöden och viljan finnas....vi kan inte vinna på skicklighet, den finns helt enkelt inte i tillräcklig mängd i laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.