1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2916836

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Rip Kirby: VI LIGGER JU 5A I TABELLEN!!!!! Lägstanivån är sämre än med Jokinen. Fakta. Nubben kommer behöva agera om det fortsätter såhär.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Smörgåsen : Haha. Jag hade faktiskt tänkt skriva nått liknande efter vinsten mot Luleå.

Men höll mig tyst när jag fick veta att jag skrev för många negativa inlägg efter en vinst. Mot förra årets guldlag.

Alla underliggande siffror talar emot oss att vi inte skall falla som en sten i tabellen.
Nubben måste vara ute på marknaden i detta nu och sondera marknaden.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Smörgåsen : Blir det inte kval neråt i år så blir jag överraskad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.