Mustard Tiger: Vet inte om jag blandat ihop. Men var det inte massa drama kring honom i Rögle? Att han varit på nån med spelares fru eller liknande? Kanske inte en karaktär vi vill ha in i dagsläget i så fall..
-Sputnik-: apropå nånting.. hade inte vi en sådan dispyt back in the days? Ca 15 år sedan mellan en spelare och en målvakt? Men det kanske bara var rykten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...