1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917212

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: apropå nånting.. hade inte vi en sådan dispyt back in the days? Ca 15 år sedan mellan en spelare och en målvakt?
Men det kanske bara var rykten.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Jo det hade vi, bland annat mellan Hedström och Backlund (målvakten) :)
Sen var det väl lite svängigt kring Hirsovitch också. Vill minnas att hans fruga tvingade tillbaka honom till Finland, för att han träffade alldeles för mkt damer under tiden i Timrå :D

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Ingen koll alls där faktiskt.

Kring Stål Lyrenäs var det väl mest vad man läste från Röglefolk på Twitter då.

Produktionen var det ju inget fel på och rätt anmärkningsvärt om man skeppade honom utan anledning.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...