1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2917397

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Förstår ju givetvis att man inte får fram sådana varje säsong. Men det är ju trots allt ett hyffsat bra tag sen vi ens fick fram en sån talang i Hållander.

Lika viktigt är det ju att vi kan hitta fynd i HA etc. Som kan färga ordentligt och bli spets på SHL nivå. För att kunna bygga en bra stomme.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vi kommer harva på, trassla med ekonomin, få fram nåt guldkorn, åka ur, kravla oss tillbaka, harva på osv. Det är vår livscykel. Förlika dig med den. "Underliggande siffror", ekonomiska kalkyler för att bli nya fbk etc kan du torka dig i röven med

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: jag är helt övertygad om att det finns unga spelare i HS som är perfekt för Timrå. Tycker det är helt rätt väg att gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...